پاکستان

اگر شہباز یا نواز شریف کو کوئی نقصان ہوا تو ذمہ دار وزیراعظم ہوں گے، احسن اقبال

لاہور (ڈیسک)پاکستان مسلم لیگ (ن) کے سینئر رہنما  احسن اقبال کا کہناہے کہ  اگر نواز شریف یا شہباز شریف کی صحت کو کوئی نقصان ہوا تو اس کا براہ راست ذمہ دار وزیر اعظم ہوں گے ۔

کوٹ لکھپت جیل لاہور کےباہر میڈیا سے بارتے ہوئے احسن اقبال کا کہنا تھا کہ عمران خان جعلی مینڈیٹ کےذریعے پاکستان سے انتقام لے رہے ہیں، مہنگائی عروج پر پہنچ گئی ہے، حکومت نے دوائیوں کی قیمتوں میں اضافہ کیا اس کی شدید مذمت کرتے ہیں۔ عمران خان کی ایمانداری کا میک اپ اتر چکا ہے اور انہوں نے قوم کے چندوں سے بھی دھوکہ کیا ہے ،ڈیم کے نام پر 13ارب کے اشتہار لگا کر 9ارب اکھٹے ہوئے ،بیرون ملک پاکستانی بھی اس حکومت پر اعتماد نہیں کر رہے ، سرمایہ کار یا تو فرار ہو گیا ہے یا انڈر گراؤنڈ جا چکا ہے۔ 5سے 7لاکھ لوگ بے روزگار ہو چکے ہیں۔آرمی چیف کو موجودہ حالات دیکھ کر میدان میں اترنا پڑا ہے  اور وہ خود تاجروں کو حوصلہ دے رہے ہیں۔

احسن اقبال نے کہا کہ نواز شریف اور شہباز شریف کو  دانستہ طور پر طبی سہولیات نہیں دی جا رہیں، یہ جیل قوانین اور بنیادی انسانی حقوق کی خلاف ورزی ہے۔ نواز شریف کو سردی کے موسم میں مناسب سہولتیں نہیں دی جا رہیں ، انہیں دل کا عارضہ لاحق ہے لیکن ان کے ذاتی معالج کو اجازت نہیں دی گئی ۔  شہباز شریف اور نواز شریف کی صحت کو کوئی نقصان ہوا تو اس کے براہ راست ذمہ دار وزیراعظم، سیکریٹری داخلہ اور جیل سپرنٹنڈنٹ ہوں گے۔ ہم اس سارے معاملے کو انتقامی ہتھکنڈے کہتے ہیں،ہم نے مشرف کی آمریت کو پاش پاش کیا عمران کی سلیکٹ حکومت کا مقابلہ کرنا ہمارا بائیں ہاتھ کا کام ہے۔ یہ حکومت ہٹلر کے زمانے کی یادیں تازہ کر رہی ہے ،ہماری حب الوطنی کو ہماری کمزوری نہ سمجھی جائے ، نواز شریف کو کچھ ہوا تو کراچی سے گوادر تک اپنی طاقت کا مظاہرہ کریں گے

اس کا اشتراک:

اسلام آباد

آج کا پاکستان اسٹریٹیجک اور سرمایہ کاری کے مواقع سے بھرپور ہے: وزیراعظم

-->

اسلام آباد (ڈیسک)  وزیر اعظم عمران خان کا کہناہے کہ آج کا پاکستان اسٹر ٹییجک  اور سرمایہ کاری کے مواقع سے بھر پور ہے ۔

وزیراعظم عمران خان سے پی ٹی آئی کے سینیٹرز نے وزیراعظم کے چیمبر میں ملاقات کی جس میں سینیٹر شبلی فراز، معاون خصوصی نعیم الحق، سینیٹر فیصل جاوید بھی موجود تھے۔

وزیراعظم اور سینیٹرز کی ملاقات میں ایوان بالا میں پارلیمانی اور قانون سازی سے متعلق مختلف امور خصوصاً بجٹ تجاویز سے متعلق امور پر گفتگو ہوئی۔

وزیراعظم نےایوان بالا کے امور میں اراکین کے کردار سے متعلق اپنے ویژن سے آگاہ کیا۔

اس موقع پر گفتگو کرتے ہوئے وزیراعظم عمران خان نے کہا کہ عوام پارلیمنٹیرینز کو اپنےحقوق اور امنگوں کے ترجمان کی حیثیت سے دیکھتے ہیں اور اراکین جب عوام کی آواز بنتے ہیں تو عوام کی حوصلہ افزائی ہوتی ہے۔

وزیراعظم کا کہنا تھا کہ موجودہ حکومت کی انتھک کوششوں کی بدولت دنیا پاکستان کو انتہائی اہم ملک کی حیثیت سے دیکھ رہی ہے، آج کا پاکستان اسٹریٹیجک اور سرمایہ کاری کے مواقع سے بھرپور ہے، ان شااللہ جلد ہمارا ملک ترقی اور خوشحالی سے ہمکنار ہو گا۔

متعلقہ اشاعت

Continue Reading

اسلام آباد

عوام دشمن بجٹ کسی صورت منظور نہیں ہونے دیں گے، شہباز شریف

-->

اسلام آباد (ڈیسک) قومی اسمبلی میں قائد حزب اختلاف شہباز شریف کا کہنا ہے کہ یہ عوام دشمن بجٹ ہے اس لیے پورا زور لگائیں گے کہ عوام دشمن بجٹ منظور نہ ہو۔

پاکستان مسلم لیگ (ن) کی پارلیمانی پارٹی کا اجلاس پارٹی صدر اور قومی اسمبلی میں اپوزیشن لیڈر شہباز شریف کی زیر صدارت ہوا، اجلاس میں پارٹی قائد نواز شریف کی صحت یابی کے لئے دعا بھی کی گئی۔

اس موقع پر شہباز شریف نے کہا کہ نواز شریف سے میری ملاقات ہوئی وہ بہت ہائی سپرٹ میں تھے اور ملکی حالات پر بہت پریشان ہیں جب کہ میرے بارے میں طرح طرح کی افواہیں پھیلانے کی کوشش کی جاتی رہی ہیں۔

بجٹ کے حوالے سے انہوں نے کہا کہ یہ عوام دشمن بجٹ ہے اس لیے پورا زور لگائیں گے کہ عوام دشمن بجٹ منظور نہ ہو، حکومت جان بوجھ کر بجٹ پر بحث نہیں ہونے دے رہی اور یہ پارلیمانی تاریخ میں پہلی دفعہ حکومت خود بجٹ پر بحث شروع نہیں ہونے دے رہی۔

متعلقہ اشاعت

Continue Reading

اسلام آباد

مصباح الحق نے قومی ٹیم کو ذہنی طور پر کمزور قرار دے دیا

-->

لاہور (ڈیسک)قومی ٹیم کے سابق کپتان مصباح الحق نے ٹیم کو ذہنی طور پر کمزور قرار دے دیا۔

ورلڈ کپ میں  بھارت کے ہاتھوں قومی ٹیم کی شکست پر  مصباح الحق نے کہا کہ پاکستان ٹیم ذہنی طور پر کمزور ہے، میچ کے آغاز سے ہی قومی ٹیم دباؤ میں تھی جس کی وجہ سے کھلاڑیوں نے غلطیاں کیں۔

سابق کپتان ٹیم مینجمنٹ سے بھی ناخوش دکھائی دیے اور کہا کہ‏ ٹیم سلیکشن میں غلطیاں کی گئیں، ‏انہیں یہ علم نہیں کہ 6 اچھے بیٹسمین اور 5 اچھے بولر کون ہیں۔

مصباح الحق کا کہنا تھاکہ ٹیم میں تسلسل اور ڈسپلن کا فقدان ہے، ‏بھارتی ٹیم پاکستان کے مقابلے میں ڈسپلن کےساتھ کھیل رہی ہے، اسی تسلسل کے باعث بھارتی ٹیم ٹورنامنٹ کی ٹاپ ٹیموں میں شامل ہے۔

متعلقہ اشاعت

Continue Reading

Facebook

آج کی سب سے زیادہ پڑھی جانے والی خبریں